Kurumsal

EAE Yayınları

PAZARLAMA VE ÜRÜN İNOVASYONUNDA YAPAY ZEKÂ

Yapay Zekâ ve Büyük Veri alanlarındaki gelişmeler, tüm sektörlerde etkisini hissettirmeye başladı. Son yıllara damgasını vuran iki kavram, inovasyon ve dijital dönüşüm oldu. Üstelik herkesin hemfikir olduğu gibi, henüz yolun başındayız. Pazarlama ve ürün imalatında da bir dönüşüm yaşanıyor. Geleneksel yöntemler yeni araçlarla güç kazanıyor, kimi zaman tamamen terk ediliyor.

Trendleri öngörmek, müşterilerle güçlü bağlar kurmak hiç olmadığı kadar önemli hale geliyor. Pazarlama ve Ürün İnovasyonunda Yapay Zekâ, yeni dönemin gerektirdiği becerileri kazanmamıza yardımcı oluyor. Pradeep, Appel ve Sthanunathan okuyucu dostu bir dille, yapay zekâ ve makine öğrenmesini, Büyük Veri ve yeni algoritmaları anlamamızı sağlıyor.

VİZYONUN ŞİFRELERİ

İkna Edici Bir Vizyon Yaratmanın ve Hayata Geçirmenin Yolları Dünyanın önde gelen fikir liderlerinden Oleg Konovalov, liderlik ve yönetim dünyasının yeni alanlarını keşfetme konusunda son derecede başarılı.

Vizyonun Şifreleri ile de vizyoner liderliğin Da Vinci’si olduğunu kanıtladı. Kitap, vizyonun yaratılmasını ve geliştirilmesini altı adımlık basit bir süreç halinde anlatıyor. Bu kitap her türden lider açısından pratik bir rehber olmanın yanı sıra, vizyoner liderlik koçluğu açısından da çok etkili bir araç.

Keyifli okumalar dileriz...

FİNANS NASIL İŞLER

EAE Yayınlarından Üçüncü Kitap!

"Finans Nasıl İşler Sayıları Anlamak İçin El Kitabı"

Bu kitap, finansı daha derinden anlamak isteyen herkes için yazılmıştır. Finans alanına yeni girenler, verilen bilgilerin anlaşılabilir olduğunu ve finans hakkında konuşmaya başlamak için sezgiye dayanan yapı taşlarının ve temel kavramların sunulduğunu göreceklerdir.

Finans alanında faaliyet gösterenler ise finansla ilgili “ahkâm kesmenin” “iş yapmaktan” daha kolay olduğunu bilirler. Finansın ana kavramları oldukça kaygandır ve bu kitap, okuyucuların finans konusunu fikir veya terimlerin uygulamasından daha da derinlemesine anlamalarını sağlayacaktır. Hırslı yöneticiler, finansal uzman ve yatırımcılarla toplantıları hakkında daha derinlemesine düşünebilecek ve onlarla daha anlamlı görüşmeler yapabilecektir.

HEDEFLERİNE SADIK OL!

2005’ten itibaren LEGO’da operasyonlardan sorumlu yönetici olarak çalışan, öncesinde 2003’ten itibaren de operasyonlarda görev alan Bali Padda, efsanevi oyuncak şirketinin toparlanmasında ve büyümesinde belirleyici rol oynadı.

Bali ve meslektaşları olağanüstü bir dönüşüme imza atarak iflasın eşiğindeki şirketi 18 ay içinde kâra geçirdiler. 2016’da Bali yeni CEO arayışlarının sürdüğü dönemde CEO’luk görevi yaparak, şirketin Danimarkalı olmayan ilk CEO’su oldu.

Bali Padda şu anda çok rağbet gören bir danışman ve yönetici koçudur.

GİRİŞİMCİ PAZARLAMA

Philip Kotler ve meslektaşları yine iş başında. Pazarlamada Phil’in ve arkadaşlarının damgasını vurmadığı hiçbir alan yok. EAE Yayınları tarafından Optimist Kitap iş birliği ile hayata geçen bu kitap bizi, birbiriyle ilişkili çok sayıda kanal aracılığıyla pazarlamaya dair daha önce oluşturulmuş çok kanallı literatürden, çalışma biçimimizi 2023’ün ihtiyaçlarına göre, birleşik ev modelinde yeniden tasarlamamız gerektiğine dair içsel bir bakış açısına götürüyor. Organizasyonun her parçasının birbirine bağlı olmasının, dünyadaki tüm değişimler ve bugün nasıl çalıştığımızla birlikte nasıl gerekli olduğunu vurguluyorlar.

Girişimciliği ve pazarlamayı yaşanmış tecrübelerle öğreten, ufuk açan bu kitabı EAE Yayınları’ndan keyifle okuyabilirsiniz...

META PAZARLAMA

Pazarlama denince akla gelen ilk isimlerden Philip Kotler, son kitabı Meta-Pazarlama ile pazarlamanın dijital evrimini ele alıyor. Pazarlama gurusu Philip Kotler, yeni kitabında, müşterilerinizin gereksinimlerine yanıt vermek ve gerek sektörünüzde gerekse tüm dünya üzerinde etki sahibi olmak için teknolojiyi nasıl kullanabileceğinizi anlatıyor. Optimist kitap iş birliği ile yayınlanan bu kitap, son on yılda tüketici davranışında meydana gelen önemli değişiklikler çerçevesinde, teknoloji ile iş modeli evrimini bütünleştirecek bir yol sunarak, pazarlamacıları yeni meta pazarlama çağı için donatıyor.

Meta-Pazarlama çağında dinamik, heyecan verici ve güncel kalabilmek için bu kitabı EAE Yayınları aracılığıyla şimdi okuyabilirsiniz.